Despre subiect

Comunicarea: fie că vorbim despre această activitate în mediul business, fie că vorbim de această activitate în viața cotidiană, ne ajută în a emite gândurile, părerile şi opiniile noastre, ne ajută în a ne exprima şi în a recepta mesajele celor din jurul nostru, fie ei superiori ierarhici, subordonați, colegi, colaboratori, amici, prieteni, membrii ai familiei sau ai unor cercuri social-profesionale.

Puncte cheie

  • analiza conceptului de comportament organizaţional;
  • conştientizarea rolului esenţial al comunicării în cadrul organizaţiei;
  • dobândirea unui set de cunoştinţe referitor la comunicare: proces, modalităţi de comunicare, funcţii, canale etc. ;
  • dezvoltarea abilităţilor de comunicare intra şi interdepartamentală;
  • identificarea barierelor ce apar în cadrul comunicării organizaţionale şi modalităţi de îndepărtare a acestora;
  • dezvoltarea unei atitudini pozitive şi proactive în relaţiile cu colegii şi cu superiorii.

Metode

  • teorie interactivă
  • jocuri de rol
  • învățare experienţială
  • studii de caz
  • teme practice “pentru acasă”
  • follow up
  • coaching

Organizare

  • durată curs : 1 – 2 zile
  • număr cursanți: 12 – 14 cursanți
  • structură : ptr. 2 zile à teorie interactivă + 2 studii de caz + 2 role play-uri + concluzii
  •                 ptr. 1 zi à teorie interactivă + 1 studiu de caz + 1 role play + concluzii
  • suport curs, flipchart, sală conferință (U shape)
  • coffee break & finger snacks
  • preţ : oferit la cerere

Trainer
Leonard RIZOIU

JSN Decor template designed by JoomlaShine.com