Despre noi

leoHR a luat naștere din dorința de a împărtăși succesul din cei 15 ani de activitate profesională, din care, mai mult de jumătate în funcții de management.

leoHR furnizează servicii de selecţie şi recrutare specializată, servicii de consultanţă în managementul resurselor umane, precum şi servicii de formare profesională / training.

Ne mândrim cu o expertiză înaltă în ceea ce priveşte serviciile de selecţie şi recrutare. Mai mult, pasiunea pentru servicii de calitate și abordarea diferită de-a lungul celor 15 ani de activitate a facut diferenţierea şi a impulsionat creșterea standardului de calitate al un nivel cât mai înalt.

Fie că vorbim de poziţii entry level sau senior management, proiectele de recrutare sunt customizabile; derularea procedurilor de recrutare şi selecţie va fi una rapidă şi eficientă, iar aspectul cel mai important pe care îl vom avea în vedere va fi constituit de cerinţele și necesitățile clientului.
Ne vom asigura că vom furniza cei mai potriviţi candidaţi pentru poziţia care face obiectul proiectului, ţinând cont de cerinţele postului furnizate de către client.

Exit and stay interviews sunt cele mai eficiente strategii de retenţie utilizate de către manageri în organizaţii. Deşi sunt noi pe piaţa din România leoHR le-a folosit deja in sectoarele Automotive, Retail, FMCG, Manufacturing, Pharma, Banking & Financial Services, IT&C, BPO & Shares Service Center, cu peste 1000 de angajaţi intervievaţi şi toţi clienţii ne-au confirmat impactul pozitiv pe care aceste soluţii le-au avut în cadrul organizaţiilor.

Atunci când vorbim de servicii de consultanţă, alături de parteneri - nume sonore în managementul resurselor umane, atât în consultanţă cât şi in-house, în companii, punem la dispoziţie o gamă largă de servicii: outplacement, consiliere în carieră, noutăţi legislative, soluţii cu valoare adăugată, diagnoză organizaţională, evaluare şi soluţii strategice în implementarea politicilor de resurse umane.

Programele de training sunt concepute într-o manieră profesionistă și practică, ușor de parcurs și înțeles, iar atmosfera din timpul cursurilor este una informală și flexibilă respectând însă scheletul profesional. De asemenea, programele sunt bazate pe cazuri reale din experienţa profesională proprie în ariile: management, vânzări, comunicare, resurse umane, customer care, expertiză corelată cu metode certificate de învăţare, stocare a informaţiilor şi utilizarea acestora în viaţa profesională.

JSN Decor template designed by JoomlaShine.com