Pentru clientul nostru, o companie multinationala din domeniul serviciilor si utilitatilor, leoHR recruteaza:

HR Assistant - Bucuresti

Scopul:

  • Contribuie la cresterea performantei, motivatiei si starii de bine a oamenilor din organizatie.
  • Asigura buna gestionare a proceselor privind resursele umane ale companiei si o buna organizare a activitatilor administrative .

Candidatul ideal:

  • Absolvent de studii superioare;
  • Limba Engleza sau Franceza - nivel avansat;
  • Cunoasterea limbii Franceze constituie avantaj;
  • Cunoasterea pachetului Microsoft Office (Word, Excel, Outlook, Power Point);
  • Interes in a dezvolta o cariera in Resurse Umane – pe termen scurt evolutia catre o pozitie de HRBP.

Responsabilitati:

  • Obtine si transmite informatiile necesare procesului de salarizare catre furnizorul extern;
  • Gestioneaza si mentine la zi dosarele administrative ale salariatilor companiei;
  • Opereaza modificarile necesare privind contractele de munca si toate anexele acestora (acte aditionale, fise de post, ERP intern );
  • Realizeaza diferite rapoarte privind resursele umane;
  • Organizeaza si gestioneaza nevoile de selectie si recrutare exprimate de manageri cu resurse interne sau externe (cabinete externe de recrutare);
  • Realizeaza interviuri de recrutare;
  • Organizeaza perioada de on-boarding a noilor angajati si urmareste alaturi de manageri buna integrare a acestora;
  • Concepe impreuna cu managerii si ceilalti salariati programul anual de formare profesionala si organizeaza sesiunile de formare planificate si aprobate;
  • Gestioneaza relatia cu furnizorii externi de formare si se asigura de pertinenta formarilor realizate in raport cu nevoile exprimate de companie;
  • Se implica in realizarea diferitelor politici/ regulamente/ strategii ce implica resursele umane;
  • Consilieaza salariatii in probleme de resurse umane;
  • Consilieaza si acorda suport managerilor in ceea ce priveste managementul echipelor (asistenta in interviurile de evaluare a performatei, medierea unor conflicte in cadrul echipei, construirea unui plan de dezvoltare, actiuni disciplinare);
  • Propune proiecte care sa creasca motivatia si performanta echipelor;
  • Gestioneaza deplasarile externe ale salariatilor (din punct de vedere logistic, al prevederilor legale si al regulamentelor companiei);
  • Organizeaza diferite evenimente si seminarii;
  • Gestioneaza relatia cu furnizorii externi de bunuri si servicii necesare bunei functionari a activitatii biroului (furnizori de papetarie, agentiile de voiaj, gestiunea salilor de reuniuni, etc);

Daca aceasta pozitie iti prezinta interes, te rugam, trimite CV-ul tau la  cu subiectul: "HR Assistant - Bucuresti". Apreciem si multumim tuturor aplicantilor, insă doar candidatii care indeplinesc criteriile specificate in anunt, vor fi contactati.

Pentru clientul nostru, o companie multinationala din domeniul automotive, leoHR recruteaza:

Inginer Industrializare - Mioveni

Cerinte:

  • Studii superioare tehnice;
  • Minim 3 ani experienta in domeniu;
  • Capacitate de analiza, initiativa, spirit de echipa, capacitate de decizie, bun comunicator;
  • Cunoscator de engleza si/sau franceza nivel avansat;
  • Cunostinte solide Office;
  • Bun organizator.

Responsabilitati:

  • Consiliaza si valideaza alegerile in activitati precum::
    • Analiza si definirea necesarului de produse si procese;
    • Definirea specificatiilor tehnice;
    • Realizarea AMDEC ;
    • Selectarea furnizorilor;
    • Definirea documentatiei de proces;
  • Asigura:
    • Receptia si integrarea mijloacelor transferate;
    • Formarea de echipe locale;
    • Redactarea de instructiuni in post;
    • Introducerea in serie a noilor proiecte si punerea in practica a actiunilor necesare pentru a atinge obiectivele de performanta;
    • Optimizarea atelierului cu principiile LEAN.

Daca aceasta pozitie iti prezinta interes, te rugam, trimite CV-ul tau la  cu subiectul: "Inginer Industrializare - Mioveni". Apreciem si multumim tuturor aplicantilor, insă doar candidatii care indeplinesc criteriile specificate in anunt, vor fi contactati.

leoHR, search & selection division is looking for its client, a reputable multinational automotive company,

IT Service Desk Support - Timisoara

Responsibilities:

  • Supervision of technical requests of our users in German and English;
  • Recording and independent handling of support operations and fault cases as "single point of contact" for the user;
  • Classification, prioritization and detection of incidents in the ticketing system (incoming telephone email/fax);
  • Telephone processing and solution of 1st level / standard inquiries / incidents, via remote connection to the client PC;
  • Develop the solutions for users on the telephone or forward the problem messages to specialist groups
  • Working in two shifts (07:00 - 15:00 and 12:00 - 20:00) 8 h/day;

Requirements:

  • Completed university degree or ongoing;
  • Very good German and English (written and spoken);
  • General IT know-how, dealing with Microsoft products is an advantage;
  • Enjoying working in a team, resistant to stress and have joy in dealing with customers;
  • Independent, analytical and structured way of working;
  • Good communication skills, friendly manner;
  • Organizational skills and team spirit.

Benefits:

  • The opportunity to work in a multinational automotive group, a dynamic environment that encourages employee development.

If you are qualified and have interest in this role, please send us your resume by email to  with subject “IT Service Desk Support-Timisoara”. We sincerely appreciate and thank to all applications, however; only suitable candidates will be contacted further.

Subcategorii

Lista joburi active

JSN Decor template designed by JoomlaShine.com