Pentru clientul nostru, o companie de renume din domeniul imobiliar, leoHR recruteaza:

Asistent Manager – Bucuresti

Responsabilitati:

  • Administrarea bazei de date;
  • Realizarea de diferite documente;
  • Comunicarea cu clientii;
  • Deplasari la client ( 2 -3 ore saptamanal );
  • Cunostinte de Real Estate – reprezinta avantaj.

Candidatul ideal:

  • Limba Engleza – nivel avansat obligatoriu;
  • Autonomie si abilitati de comunicare;
  • Cunostinte de Microsoft Office;
  • Permis de conducere.

Daca aceasta pozitie iti prezinta interes, te rugam, trimite CV-ul tau la  cu subiectul: "Asistent Manager – Bucuresti". Apreciem si multumim tuturor aplicantilor, insă doar candidatii care indeplinesc criteriile specificate in anunt, vor fi contactati.

Pentru clientul nostru, o renumita companie multinationala, leoHR recruteaza:

Responsabil Depozit - Curtea de Arges

Responsabilitati:

  • Coordonarea și organizarea activității din depozit;
  • Monitorizarea sarcinilor deschise în software-ul SAP-EWM / Excel și relocare a resurselor în funcție de volumul de lucru;
  • Verificarea descărcării, a livrărilor de intrare și a stocării materialelor primite;
  • Verificarea și asigurarea curățeniei și respectarea regulilor, a procedurilor interne și a sistemului din depozit, a normelor de siguranță a muncii, a reglementărilor interne și a normelor în caz de situații de urgență;
  • Manipularea livrării cu materiale specifice pentru depozit;
  • Definirea sarcinilor specifice ale lucrătorilor din depozit;
  • Formarea personalului din subordine;
  • Utilizeaza efficient spatiul de depozitare a marfurilor.

Cerinte:

  • Liceu/ Facultate,
  • Limba engleza – nivel mediu,
  • Experiența pe o poziție similară de minim 3 ani,
  • Cunoștințe: Office/SAP/ERP,
  • Spirit de echipă,
  • Bune abilități de comunicare, organizere și coordonare a echipei din subordine,
  • Abilități de lucru cu diferite softuri de gestiune,
  • Disponibilitate în a lucra pe schimburi.

Daca aceasta pozitie iti prezinta interes, te rugam, trimite CV-ul tau la  cu subiectul: "Responsabil Depozit - Curtea de Arges". Apreciem si multumim tuturor aplicantilor, insă doar candidatii care indeplinesc criteriile specificate in anunt, vor fi contactati.

leoHR, search & selection division is looking for its client, a multinational company,

Sourcing Back Office Responsible - Curtea de Arges

Responsibilities :

  • Create, maintain and update supplier's master data in the SAP System
  • Create, maintain and update in SAP all input data for new components / parts, updates and keep track of all changes, including technical documentation, prices for Germany and Romania;
  • Keep the contact with suppliers for entering data / measurements in AHP orders by suppliers and inform suppliers about drawings or modification requirements;
  • Ensures all the documents for Sourcing Quality System;
  • Perform contract drafting based on internal template with input from Sourcing Manager or designated team in charge of negotiation and follow up ;
  • Provide support for the Sourcing team, manages agenda visits.

Required qualifications:

  • Bachelor degree, preferably in Engineering,
  • Legal knowledge, previous work experience with commercial contracts represents advantage,
  • Minimum 1 year of experience in sourcing or related field,
  • Advanced English level - mandatory, German represents advantage,
  • PS skills(MS Office -Excel and Word), SAP represents an advantage,
  • Analytical thinking and result oriented,
  • Customer oriented,
  • Excellent communication skills.

Benefits:

  • Opportunity to develop a solid and stable career in a international company in its field of activity.

If you are qualified and have interest in this role, please send us your resume by email to  with subject: “Sourcing Back Office Responsible”. We sincerely appreciate and thank to all applications, however; only suitable candidates will be contacted further.

Subcategorii

Lista joburi active

JSN Decor template designed by JoomlaShine.com