Trainings
Dezvoltarea abilităților de vânzare
Despre subiect
Vânzarea este una din cele mai importante activităţi în cadrul unei companii din orice domeniu economico-industrial: automotive, produse, servicii, telecom.
Prin acest curs deprindem și șlefuim abilităţile ce ne vor ajuta să atingem targetele stabilite şi să abordăm activitățile de vânzare cu succes.
Puncte cheie
- conceptul de vânzare
- detalierea procesului de vânzare
- caracteristicile vânzătorului de succes (atitudine, abilităţi, cunoștințe, rezultate în vânzări şi organizare)
Metode
- teorie interactivă
- jocuri de rol
- învățare experienţială
- studii de caz
- teme practice “pentru acasă”
- follow up
- coaching
Organizare
- durată curs : 1 – 2 zile
- număr cursanți: 12 – 14 cursanți
- structura : ptr. 2 zile - teorie interactivă + 2 studii de caz + 2 role play-uri + concluzii
- ptr. 1 zi - teorie interactivă + 1 studiu de caz + 1 role play + concluzii
- suport curs, flipchart, sală conferință (U shape)
- coffee break & finger snacks
- preț : oferit la cerere
Trainer
Leonard RIZOIU
Dezvoltarea abilităților de comunicare
Despre subiect
Comunicarea: fie că vorbim despre această activitate în mediul business, fie că vorbim de această activitate în viața cotidiană, ne ajută în a emite gândurile, părerile şi opiniile noastre, ne ajută în a ne exprima şi în a recepta mesajele celor din jurul nostru, fie ei superiori ierarhici, subordonați, colegi, colaboratori, amici, prieteni, membrii ai familiei sau ai unor cercuri social-profesionale.
Puncte cheie
- analiza conceptului de comportament organizaţional;
- conştientizarea rolului esenţial al comunicării în cadrul organizaţiei;
- dobândirea unui set de cunoştinţe referitor la comunicare: proces, modalităţi de comunicare, funcţii, canale etc. ;
- dezvoltarea abilităţilor de comunicare intra şi interdepartamentală;
- identificarea barierelor ce apar în cadrul comunicării organizaţionale şi modalităţi de îndepărtare a acestora;
- dezvoltarea unei atitudini pozitive şi proactive în relaţiile cu colegii şi cu superiorii.
Metode
- teorie interactivă
- jocuri de rol
- învățare experienţială
- studii de caz
- teme practice “pentru acasă”
- follow up
- coaching
Organizare
- durată curs : 1 – 2 zile
- număr cursanți: 12 – 14 cursanți
- structură : ptr. 2 zile à teorie interactivă + 2 studii de caz + 2 role play-uri + concluzii
- ptr. 1 zi à teorie interactivă + 1 studiu de caz + 1 role play + concluzii
- suport curs, flipchart, sală conferință (U shape)
- coffee break & finger snacks
- preţ : oferit la cerere
Trainer
Leonard RIZOIU