Pentru clientul nostru, o renumita companie din industria FMCG, recrutam:

HR Manager - Ramnicu Valcea

Rol principal:

  • Planificarea strategica a capitalului uman si dezvoltare profesionala la nivelul intregii companii, consultant de business in aria de resurse umane. 

Roluri si responsabilitati:

  • Consultant de business pentru echipa de top si middle management.
  • Coordoneaza proiectele de managementul resurselor umane.
  • Este responsabil de planificarea strategica a resurselor umane.
  • Planifica si controleaza procesul de recrutare in conformitate cu nevoile companiei.
  • Gestioneaza bugetul de salarii, beneficii si training la nivelul intregii companii.
  • Propune si deruleaza programe de transformare organizationala in linie cu strategia companiei.
  • Coordoneaza planul de training si dezvoltare.
  • Asigura respectarea prevederilor legale in raporturile de munca.
  • Asigura si controleaza relatiile de afaceri cu furnizorii de servicii din zona resurselor umane.
  • Răspunde de comunicarea eficientă în cadrul echipelor coordonate şi gestionează situaţiile conflictuale.
  • Coordoneaza actiunile dedicate resurselor umane cu ocazia unor evenimentele speciale din cadrul companiei.

Studii, atestate, experienta:

  • Studii Superioare in HR, specializare in Managementul Resurselor Umane reprezinta un avantaj.
  • Expertize: Coching, Train the Trainers, Consultant.
  • Experienta de minim 3 ani intr-o pozitie similara, avantaj experienta de industrie FMCG, productie.

Competente tehnice:

  • Cunostinte economice generale
  • Cunostinte de management
  • Limba engleza
  • Consultanta

Competente comportamentale:

  • Persoana echilibrata, onesta, pozitiva, responsabila, matura profesional, creativa, spirit antreprenorial.

Daca aceasta pozitie iti prezinta interes, te rugam, trimite CV-ul tau la  cu subiectul: "HR Manager - Ramnicu Valcea". Apreciem si multumim tuturor aplicantilor, insă doar candidatii care indeplinesc criteriile specificate in anunt, vor fi contactati.

Pentru clientul nostru, o renumita companie multinationala, recrutam:

Senior Customer Service Agent - Otopeni

Responsabilitati:

  • Generarea AWB-urilor de import (RS Labels);
  • Investigarea si intocmirea documentatiei specifice
  • Trimiterea catre expeditori de informari cu privire la exceptiile aparute in tranzitul coletelor
  • Verificarea comenzilor online si a etichetelor Return Service de pe zona deservita de subcontractori si inregistrarea preluarilor
  • Solicitarea confirmarilor de livrare si transmiterea lor catre clienti
  • Monitorizarea si intocmirea de rapoarte la solicitarea CSTL respectandu-se termenul limita
  • Preia apelurile telefonice ale persoanelor care contacteaza compania la numerele de telefon disponibile;
  • Preia comenzile de export telefonic si le inregistreaza in Baza de Date cu comenzi;
  • Ofera clientilor informatii despre termenii si conditiile de transport oferite de catre companie;
  • Ofera informatii referitoare la serviciile companiei disponibile in functie de solicitarile clientilor;
  • Ofera informatii referitoare la restrictiile companiei cu privire la deservirea adresei de destinatie, modalitatea de plata, disponibilitatea unui anumit tip de serviciu, existenta documentatiei necesare formalitatilor vamale, limitele de greutate, dimensiuni, continut, intervalul orar in care se poate efectua preluarea;
  • Ofera cotatii de pret accesand sistemele specifice;
  • Estimeaza timpul de tranzit pentru serviciile disponibile si informeaza clientii;
  • La solicitarea clientului ofera informatii actualizate despre statusul unei trimiteri sau primiri;
  • Preia cererile de materiale si le transmite catre departamentul de resort;
  • Transmite informatii despre companii noi ce sunt intesate de serviciile companiei (sales lead-uri) catre departamentul Vanzari;
  • Pastreaza legatura cu reprezentantii Relatii Clienti din alte tari si raspunde solicitarilor acestora pentru a rezolva problemele semnalate de clienti;
  • Mentine legatura cu clientii in vederea fidelizarii acestora;
  • Formuleaza raspunsuri la e-mailurile primite de la clienti pe adresa oficiala de e-mail a companiei;
  • Trimite e-mailuri catre clienti ce contin formulare tip utilizate in cazul trimiterilor cu plata la destinatie sau o terta parte sau la efectuarea formalitatilor vamale;
  • Se documenteaza si informeaza in permanenta cu privire la produsele si serviciile companiei, cat si cu privire la documentatia necesara efectuarii formalitatilor vamale de export;
  • Asigura suport departamentului Exceptii si Reclamatii prin contactarea clientilor si solicitarea informatiilor sau documentelor necesare in cazul expeditiilor de export pentru care sunt necesare informatii suplimentare in vederea livrarii;
  • Realizeaza diferite rapoarte specifice activitatii desfasurate;
  • La solicitarea sefului direct asigura postul de receptionist, preluand responsabilitatile specifice si punand in aplicare procedurile in vigoare.

Cerinte:

  • Studii – medii/superioare;
  • Limba engleza – nivel mediu spre avansat;
  • Operare PC - Ms Excel - nivel mediu spre avansat;
  • Ton placut / amiabil al vocii;
  • Maniera profesionala in discutiile telefonice;
  • Abilitatea de a reprezenta compania cu profesionalism catre clientii externi;
  • Comunicare si relationare foarte bune;
  • Atentie si concentrare;
  • Orientare catre client;
  • Lucrul in echipa;
  • Bune abilitati de negociere;
  • Buna organizare a timpului de lucru.

Daca aceasta pozitie iti prezinta interes, te rugam, trimite CV-ul tau la  cu subiectul: "Senior Customer Service Agent". Apreciem si multumim tuturor aplicantilor, insă doar candidatii care indeplinesc criteriile specificate in anunt, vor fi contactati.

Lista joburi active

JSN Decor template designed by JoomlaShine.com