Pentru clientul nostru, o renumita companie din industria FMCG, leoHR recruteaza:

Operator Facturare - Ploiesti

Responsabilitati:

  • Inregistrarea in sistemul SAP a tuturor datelor privind miscarea stocurilor de marfa, ambalaje, POSM-uri, in relatia cu clientii distribuitori si KA;
  • Emiterea documentelor (facturi / avize) aferente livrarilor de marfa si materiale catre clientii companiei pe baza de SO, STO, liste de comenzi, bonuri de protocol;
  • Inregistrarea retururilor de marfa de la client si trasmiterea notelor de credit catre client;
  • Facturarea zilnica a vanzarilor din gestiunile VMI in baza comenzilor primite;
  • Transmiterea Notelor de Ambalaj lunar catre distribuitori;
  • Verificarea proceselor verbale de predare /primire ale delegatilor si semnarea acestora;
  • Semnalarea diferentelor la receptie;
  • Actualizarea centralizatorului cu diferente identificate intre avize si receptiile fizice;
  • Urmarirea returnarii la timp a documentelor de livrare confirmate de catre clienti;
  • Predarea saptamanala a facturilor emise catre serviciul contabilitate;
  • Arhivarea documentelor emise si actualizarea evidentei tip continut arhiva;
  • Facturarea materialelor reziduale si a deseurilor si intocmirea documentelor conexe;
  • Participare la pregatirea, efectuarea si finalizarea inventarierii lunare;

Candidatul ideal:

  • Studii superioare – profil economic sau tehnologia informatiilor;
  • Experienta de minim 1 an intr-o pozitie similara;
  • Cunostinte de baza contabilitate primara;
  • Cunostinte de limba engleza – nivel mediu;
  • Cunostinte operare PC (Windows, Excel, Word, Powerpoint, Outlook, Internet);
  • Operarea in sistemul SAP reprezinta un avantaj

Daca aceasta pozitie iti prezinta interes, te rugam, trimite CV-ul tau la  cu subiectul: "Operator Facturare - Ploiesti". Apreciem si multumim tuturor aplicantilor, insă doar candidatii care indeplinesc criteriile specificate in anunt, vor fi contactati.

leoHR, search & selection division is looking for its client, a multinational company,

Continuous Improvement Manager – Mioveni Area

Main Responsibilities:

  • Implementation of industrial best practices in the plant; cost savings;
  • Analyze and optimize the flow of materials and finished products;
  • Conduct lean workshops (5S, SMED, TPM, HOSHIN, VSM) for Plant Continuous Improvement;
  • Implement 5S program (automatic & visual management follow up) for the plant (audit, results, action plan);
  • Ergonomics analysis in all areas;
  • Implement standardized work;
  • Creation of training modules;
  • Pull system implementation;
  • Implement Kanban production system;
  • Leads the kaizen workshop in the factory &VSM analysis;
  • Implement ANDON board (real-time production monitoring) for all factory;
  • Support for implementing plant QRQC;
  • SAP Plant Maintenance Key-User; SAP training modules.

Required qualifications:

  • Engineering studies, (Master´s degree or diploma);
  • Experience in the Continuous Improvement or significant related experience at least 2 years;
  • Well-founded knowledge in 5S, SMED, TPM, HOSHIN, VSM;
  • Results oriented, analytical and structured functioning;
  • Very good English skills, French would be an advantage.

Benefits:

  • Opportunities for a career development through training courses (training abroad);
  • Salary package plus benefits (car, meal tickets).

If you are qualified and have interest in this role, please send us your resume by email to  with subject: “Continuous Improvement Manager”. We sincerely appreciate and thank to all applications, however; only suitable candidates will be contacted further.

Pentru clientul nostru, o renumita companie din industria FMCG, leoHR recruteaza:

Specialist vanzari produse de patiserie si panificatie
Technical Consultant Bakery Industry

Locatie:

  • 1 post Bucuresti
  • 1 post Galati

Responsabilitati:

  • Deschidere spre activitatea de teren in scopul de a gasi noi posibilitati de dezvoltare a portofoliului de clienti;
  • Cunoasterea in amanunt a produselor si a rezultatelor acestora in scopul atragerii clientilor;
  • Dezvoltarea relatiilor de lunga durata cu clientii si mentinerea acestora;
  • Respectarea planului de afacere, rezolvarea problemelor aparute si livrarea solutiilor catre client in cel mai scurt timp;
  • Colaborarea cu celelalte departamente de Sales&Operations pentru a asigura o buna strategie de vanzari si de a oferi clientilor cele mai bune solutii la nevoile lor.

Candidatul ideal:

  • 1-2ani experienta in industria FMCG
  • Bune abilitati de comunicare, vanzare si negociere
  • Adaptare rapida la schimbari
  • Dorinta de a invata si a lucra intr-un mediu dinamic
  • Permis de conducere
  • Studii superioare

Daca aceasta pozitie iti prezinta interes, te rugam, trimite CV-ul tau la  cu subiectul: "Specialist vanzari produse de patiserie si panificatie". Apreciem si multumim tuturor aplicantilor, insă doar candidatii care indeplinesc criteriile specificate in anunt, vor fi contactati.

Lista joburi active

JSN Decor template designed by JoomlaShine.com