Pentru clientul nostru, o companie multinationala din domeniul automotive, recrutam:

Logistics Manager Automotive - Mioveni

Responsabilitati:

  • Coordoneaza si controleaza activitatea de logistica a companiei;
  • Optimizeaza toate procesele logistice și ajuta la creșterea eficienței
  • Responsabil cu asigurarea standardelor de calitate, dezvoltarea și punerea în aplicare a măsurilor pentru îmbunătățirea continuă a calității;
  • Organizeaza si supravegheaza activitatea departamentului de transport;
  • Asigura aprovizionarea la timp a clientului si rezolva reclamatiile de livrari defectuoase;
  • Asigura suport pentru planificarea productiei in functie de comenzile primite de la clienti;
  • Realizeaza intocmirea de rapoarte si analize, respectare KPI;
  • Analizeaza situatiile de livrari, receptii, stocuri.

Cerinte:

  • Studii superioare;
  • Experienta relevanta in logistica, functie de conducere - minim 3 ani;
  • Cunostiinte MS Office (Word, Excell, Powerpoint);
  • Cunostinte de SAP;
  • Cunoasterea limbii engleze, scris si vorbit nivel avansat. Franceza reprezinta un avantaj;
  • Persoana dinamica, cu atitudine pozitiva, preocupata de ridicarea nivelului profesional individual;
  • Persoana orientata catre performanta;
  • Abilități de conducere: orientare spre indeplinirea obiectivelor și obtinerea rezultatelor.

Daca aceasta pozitie iti prezinta interes, te rugam, trimite CV-ul tau la  cu subiectul: "Logistics Manager Automotive - Mioveni". Apreciem si multumim tuturor aplicantilor, insă doar candidatii care indeplinesc criteriile specificate in anunt, vor fi contactati.

leoHR, search & selection division is looking for its client, a multinational automotive company,

Financial Analyst - Ploiesti

Requirements:

  • University degree, Accounting & Finance required
  • 2-3 years’ experience in a similar position in a multinational company
  • Experience in SAP/similar ERP required
  • Advanced English
  • Excellent abilities of Microsoft Office
  • Analytical person and results oriented
  • Flexible person with the ability to learn quickly
  • Excellent communication skills
  • US GAAP experience is a plus
  • ACCA is a plus

Responsabilities:

  • Responsible for inventory valuation: standard cost activity, ensure BOM and routings are accurate and updated.
  • Calculates and proposes the reserves for inventory (excess, inactive, obsolete)
  • Tracks and report the production, demand, scrap rate, length of semi-finished inventory and other operational metrics
  • Ensure revenue recognition principles are followed
  • Participates actively in Variance analysis of actual vs budget, forecast at organization and cost center level.
  • Participates actively in the preparation of any ad hoc reporting, the monthly reporting to headquarter and in preparing the necessary statutory audit
  • Responsible for Profitability analysis, by customer, by channel, by product
  • Responsible for annual budget process, Profit and Loss and Balance Sheet.
  • Responsible for ad hoc forecasts as requested by the group.

If you are qualified and have interest in this role, please send us your resume by email to  with subject “Financial Analyst - Ploiesti”. We sincerely appreciate and thank to all applications, however; only suitable candidates will be contacted further.

Pentru clientul nostru, o renumita companie multinationala, recrutam:

Customer Service Representative - Otopeni

Responsabilitati:

  • Preia apelurile telefonice ale persoanelor care contacteaza compania la numerele de telefon disponibile;
  • Preia comenzile de export telefonic si le inregistreaza in Baza de Date cu comenzi;
  • Ofera clientilor informatii despre termenii si conditiile de transport oferite de catre companie;
  • Ofera informatii referitoare la serviciile companiei disponibile in functie de solicitarile clientilor;
  • Ofera informatii referitoare la restrictiile companiei cu privire la deservirea adresei de destinatie, modalitatea de plata, disponibilitatea unui anumit tip de serviciu, existenta documentatiei necesare formalitatilor vamale, limitele de greutate, dimensiuni, continut, intervalul orar in care se poate efectua preluarea;
  • Ofera cotatii de pret accesand sistemele specifice;
  • Estimeaza timpul de tranzit pentru serviciile disponibile si informeaza clientii;
  • La solicitarea clientului ofera informatii actualizate despre statusul unei trimiteri sau primiri;
  • Preia cererile de materiale ale companiei si le transmite catre departamentul de resort;
  • Transmite informatii despre companii noi ce sunt intesate de serviciile companiei (sales lead-uri) catre departamentul Vanzari;
  • Pastreaza legatura cu reprezentantii Relatii Clienti din alte tari si raspunde solicitarilor acestora pentru a rezolva problemele semnalate de clienti;
  • Mentine legatura cu clientii in vederea fidelizarii acestora;
  • Formuleaza raspunsuri la e-mailurile primite de la clienti pe adresa oficiala de e-mail a companiei;
  • Trimite e-mailuri catre clienti ce contin formulare tip utilizate in cazul trimiterilor cu plata la destinatie sau o terta parte sau la efectuarea formalitatilor vamale;
  • Se documenteaza si informeaza in permanenta cu privire la produsele si serviciile companiei, cat si cu privire la documentatia necesara efectuarii formalitatilor vamale de export;
  • Asigura suport departamentului Exceptii si Reclamatii prin contactarea clientilor si solicitarea informatiilor sau documentelor necesare in cazul expeditiilor de export pentru care sunt necesare informatii suplimentare in vederea livrarii;
  • Realizeaza diferite rapoarte specifice activitatii desfasurate;
  • La solicitarea sefului direct asigura postul de receptionist, preluand responsabilitatile specifice si punand in aplicare procedurile in vigoare.

Cerinte:

  • Studii – medii/superioare;
  • Limba engleza – nivel mediu spre avansat;
  • Operare PC - Ms Excel - nivel mediu spre avansat;
  • Ton placut / amiabil al vocii;
  • Maniera profesionala in discutiile telefonice;
  • Abilitatea de a reprezenta compania cu profesionalism catre clientii externi;
  • Comunicare si relationare foarte bune;
  • Atentie si concentrare;
  • Orientare catre client;
  • Lucrul in echipa;
  • Bune abilitati de negociere;
  • Buna organizare a timpului de lucru.

Daca aceasta pozitie iti prezinta interes, te rugam, trimite CV-ul tau la  cu subiectul: "Customer Service Representative". Apreciem si multumim tuturor aplicantilor, insă doar candidatii care indeplinesc criteriile specificate in anunt, vor fi contactati.

Subcategorii

Lista joburi active

JSN Decor template designed by JoomlaShine.com