Pentru clientul nostru, o renumita companie multinationala, recrutam:

Receptionist/ă - Bucuresti

Responsabilitati:

  • Sa fie primul si ultimul punct de contact cu membri si clientii lor;
  • Administreaza cheile si cartelele de acces pentru membri;
  • Administreaza toate mailurile primite si cele care trebuie trimise;
  • Administreaza check-in-urile membrilor si plecarile lor;
  • Ofera informatii despre imprejurimile spatiului - restaurante, baruri, evenimente etc.;
  • Primeste toti membri si invitatii cu entuziasm si zambetul pe buze, intr-o maniera informala, naturala;
  • Urmareste agenda intalnirilor si gazduieste persoane pentrul clubul de business si pentru evenimente;
  • Raspunde la solicitari prin intermediul telefonului, email-ului si in cadrul receptiei;
  • Sustine toti membrii cu sarcini precum printare, consumabile pentru birou, rezervari la restaurante etc.;
  • Responsabil cu deschiderea centrului si inchiderea lui la finalul zilei;
  • Sa fie back-up pentru Community Manager si General Manager in ceea ce priveste sarcini administrative;
  • Sustine Community Manager-ul si General Manager-ul in ceea ce priveste planificarea evenimentelor;
  • Organizeaza prezentari pentru potentialii clienti;
  • Propune idei despre modalitati de imbunatatire a serviciilor;

Cerinte:

  • Experienta in oferirea de servicii, ospitalitate sau evenimente legate de media, fashion sau design;
  • Engleza la un nivel mediu atat conversational, cat si scris;
  • Cunoasterea pachetului MS Word, PowerPoint si Outlook;
  • Placerea de a asigura oferirea unui serviciu de calitate;
  • O fire sociabila si un aspect ingrijit;

Daca aceasta pozitie iti prezinta interes, te rugam, trimite CV-ul tau la  cu subiectul: "Receptionist/ă". Apreciem si multumim tuturor aplicantilor, insă doar candidatii care indeplinesc criteriile specificate in anunt, vor fi contactati.

 leoHR, search & selection division is looking for its client, a multinational automotive company,

Talent Acquisition Specialist with German - Cluj

Location: Cluj

Responsibilities:

  • Develop recruiting strategy and ensures alignment with overall strategic plan and goals of the Company
  • Develop strong relationships with internal clients from Germany to fulfill their hiring needs
  • Effectively consult with HR Business Partners and Hiring Managers located in Germany to understand their talent needs
  • Manage multiple searches simultaneously
  • Conduct external searches through strategic sources
  • Compile passive candidate target lists though research, cold calling, phone screens, social and professional networking
  • Participate / facilitate interview for senior leadership or critical roles efficiently
  • Lead the candidate through the hiring process to ensure a positive experience
  • Manage candidate assessment process; evaluate skill level, oversee background / reference checks and any necessary testing, etc.

Required Skills:

  • University (BS or Master) degree;
  • Minimum 2-3 years of experience in house and / or in a recruitment agency /HR experience
  • Fluency in English and German languages
  • Strong organization and project management skills
  • Outstanding communication skills, both written and verbal
  • Ability to establish and maintain effective working relationships
  • Ability to prioritize, organize and perform multiple work assignments simultaneously while meeting assigned deadlines
  • Ability to utilize market research tools and techniques
  • Proficient with Microsoft Office products, such as Word, Excel, PowerPoint and Outlook

If you are qualified and have interest in this role, please send us your resume by email to  with subject “Talent Acquisition Specialist - Cluj”. We sincerely appreciate and thank to all applications, however; only suitable candidates will be contacted further.

Pentru clientul nostru, o renumita companie multinationala, recrutam:

Specialist Comunicare - Bucuresti

Responsabilitati:

  • Implementeaza strategia de comunicare agreata cu managementul companiei si masoara eficienta activitatii de PR;
  • Editeaza comunicate de presa, prezentari ale companiei, articole pentru website, newsletter, brosuri etc.;
  • Mentine relatii profesionale cu toti partenerii externi (agentii de publicitate, firme de sondare de piata etc.);
  • Raspunde de corectitudinea informatiilor furnizate catre toate departamentele din firma;
  • Are o atitudine politicoasa atat fata de colegii sai, cat si fata de persoanele din exterior cu care vine in contact in cadrul firmei;
  • Actualizeaza baza de date și să se asigura ca exista fluxuri de comunicare constanta cu acestea;
  • Asigura promovarea evenimentelor și seminariilor organizatiei;
  • Se asigura ca există fluxuri de comunicare constanta cu partenerii instituționali;
  • Participa la elaborarea planului anual de comunicare și urmareste implementarea lui;
  • Participa la unele dintre evenimentele la care organizatia este invitata;

Cerinte:

  • Studii superioare finalizate;
  • Capacitate excelenta de comunicare verbala si scrisa;
  • Minim 2-3 ani experienta in comunicare si PR;
  • Abilitati foarte bune de organizare si planificare, prezentare si prioritizare;
  • Capacitatea de a lucra in echipa, dar si independent;
  • Capacitatea de a lucra eficient cu termene limita;
  • Creativitate si initiativa;
  • Competente excelente in PC (MSOffice, diverse aplicatii specifice);
  • Cunoasterii limbii engleze la nivel avansat;
  • Persoana proactiva si orientata catre rezultate;
  • Adaptabilitate si flexibilitate;

Daca aceasta pozitie iti prezinta interes, te rugam, trimite CV-ul tau la  cu subiectul: "Specialist Comunicare". Apreciem si multumim tuturor aplicantilor, insă doar candidatii care indeplinesc criteriile specificate in anunt, vor fi contactati.

Subcategorii

Lista joburi active

JSN Decor template designed by JoomlaShine.com