Pentru clientul nostru, o companie multinationala din domeniul automotive, leoHR recruteaza :

Inginer Metode - Arges

Responsabilitati:

  • Analizeaza, propune si pune in lucru procesele de fabricatie, si are în vedere respectul termenelor, ale costurilor si a calitatii;
  • Studiaza procesul, timpii si instrumentele de lucru ale noilor produse;
  • Stabileste fisele de productie, ale timpilor si dosarelor de fabricatie si se asigura de fezabilitatea lor in productie;
  • Amenajeaza locurile de munca (ergonomie, securitate…);
  • Propune actiuni de ameliorare a procesului de fabricatie;
  • Participa la conceptia desenelor si a nomenclaturii utilajelor;
  • Respecta specificatiile si normele emise de clienti si/sau de organismele oficiale;
  • Participa activ la auditurile realizate de clienti pentru aprobarea proceselor si proiectelor noi.

Cerinte:

  • Nivel studii : studii superioare cu profil tehnic
  • Experienta practica de minim 3 ani in coordonare proiecte/ activitate industriala /Productie
  • Cunostinte bune de desen tehnic (cunoasterea A-CAD)
  • Cunostinte in domeniu industrial (5S, SMED,Continuous Improvement)
  • Cunostinte de limba engleza/ franceza
  • Calitati necesare : rigoare, gandire analitica, capacitate de adaptare, munca in echipa si disponibilitate de invatare pentru tehnologiile de lucru.

Daca aceasta pozitie iti prezinta interes, te rugam, trimite CV-ul tau la  cu subiectul: "Inginer Metode - Arges". Apreciem si multumim tuturor aplicantilor, insă doar candidatii care indeplinesc criteriile specificate in anunt, vor fi contactati.

Pentru clientul nostru, o companie din industria FMCG, leoHR recruteaza :

HR Manager - Ramnicu Valcea

Responsabilitati:

  • Consultant de business pentru echipa de top si middle management.
  • Coordoneaza proiectele de managementul resurselor umane.
  • Este responsabil de planificarea strategica a resurselor umane.
  • Planifica si controleaza procesul de recrutare in conformitate cu nevoile companiei.
  • Gestioneaza bugetul de salarii, beneficii si training la nivelul intregii companii.
  • Propune si deruleaza programe de transformare organizationala in linie cu strategia companiei.
  • Coordoneaza planul de training si dezvoltare.
  • Asigura respectarea prevederilor legale in raporturile de munca.
  • Asigura si controleaza relatiile de afaceri cu furnizorii de servicii din zona resurselor umane.
  • Răspunde de comunicarea eficientă în cadrul echipelor coordonate şi gestionează situaţiile conflictuale.
  • Coordoneaza actiunile dedicate resurselor umane cu ocazia unor evenimentele speciale din cadrul companiei.

Studii, atestate, experienta:

  • Studii Superioare in HR, specializare in Managementul Resurselor Umane reprezinta un avantaj.
  • Expertize: Coching, Train the Trainers, Consultant.
  • Experienta de minim 3 ani intr-o pozitie similara, avantaj experienta de industrie FMCG, productie.

Competente tehnice:

  • Cunostinte economice generale
  • Cunostinte de management
  • Limba engleza
  • Consultanta

Competente comportamentale:

  • Persoana echilibrata, onesta, pozitiva, responsabila, matura profesional, creativa, spirit antreprenorial.

Daca aceasta pozitie iti prezinta interes, te rugam, trimite CV-ul tau la  cu subiectul: "HR Manager - Ramnicu Valcea". Apreciem si multumim tuturor aplicantilor, insă doar candidatii care indeplinesc criteriile specificate in anunt, vor fi contactati.

Pentru clientul nostru, o cunoscuta companie multinationala, leoHR recruteaza :

HR Generalist - Curtea de Arges

Responsabilitati:

  • Coordoneaza activitatea de recrutare de personal prin indicarea profilului profesional si de competente ale candidatului;
  • Organizeaza si participa la procesele de selectie de personal;
  • Identifica noi canale de recrutare pentru pozitiile deschise;
  • Administrarea resurse umane (operare REVISAL, intocmire CIM-uri, Decizii incetare, Adeverinte vechime, Modificari CIM etc) si actualizarea bazei de date cu angajatii societatii;
  • Salarizare resurse umane: colectarea si centralizarea tuturor informatiilor justificative privind statul de plata (pontaje, concedii medicale, de odihna, modificari de salarii, prime, bonusuri, etc.);
  • Elaborarea documentelor si rapoartelor specifice activitatii din departamentul de resurse umane.

Candidatul ideal:

  • Studii superioare finalizate;
  • Experienta minim 3 ani;
  • Cunostinte foarte bune de legislatia muncii;
  • Cunostinte de operare PC (MS OFFICE);
  • Cunoasterea de soft-uri de salarii si evidenta resurse umane;
  • Foate bune competente de comunicare si mediere;
  • Capacitate dezvoltata de planificare si organizare;
  • Experienta in evaluarea competentelor
  • Dorinta de autodezvoltare si perfectionare;
  • Dinamism, motivatie, constinciozitate si perseverenta;
  • Cunoasterea limbii engleze- nivel avansat.

Daca aceasta pozitie iti prezinta interes, te rugam, trimite CV-ul tau la  cu subiectul: "HR Generalist - Curtea de Arges". Apreciem si multumim tuturor aplicantilor, insă doar candidatii care indeplinesc criteriile specificate in anunt, vor fi contactati.

Subcategorii

Lista joburi active

JSN Decor template designed by JoomlaShine.com