Retenția angajaților este cea mai mare provocare cu care se confruntă companiile din România în acest moment. E greu să investești resurse în recrutarea unui nou angajat, în pregătirea lui, pentru ca apoi să plece. Din acest motiv, departamentele de resurse umane trebuie să știe în permanență care e starea de spirit a angajaților și să lucreze îndeaproape pentru îmbunătățirea mediului general de lucru din companie.

leoHR, companie de resurse umane, a lansat un instrument care nu ar trebui să lipsească din arsenalul specialiștilor HR din companii: StayIN (Stay Interview). StayIN reprezintă discuția confidențială, structurată și periodică dintre un consultant leoHR şi un salariat, prin care sunt identificate condițiile ce l-ar determina pe salariat să plece din companie. Serviciul e cel mai eficient instrument de retenție la care organizațiile au acum acces, odată cu lansarea acestuia de către leoHR.

Cele mai importante avantaje ale stayIN sunt:

  • oferă o imagine a potențialei situații de risc în care salariații ar părăsi compania
  • creșterea imediată a retenției prin identificarea factorilor de risc
  • descoperirea climatului real de muncă și măsurarea indicatorilor cu mare grad de impact
  • punctul de vedere precis al salariaților, care se simt confortabil să discute cu un consultant extern și nu cu HR-ul intern
  • eficiența costului prin externalizarea acestui proces

Peste 25 de companii din industria auto, retail, FMCG, producție, pharma, banking & financial services, IT&C și BPO & Shares Service Center au primit, până în prezent, suport şi rapoarte de Stay Interview realizate de leoHR. Consultanții au prezentat soluţii dedicate managerilor şi team leaderilor implicaţi în procese. Mai mult de 3.280 de angajaţi au fost implicaţi în stayIN, iar clienţii au confirmat impactul pozitiv pe care aceste soluţii le-au avut în cadrul organizaţiilor lor.

stayIN (Stay Interview) a fost folosit pentru prima dată de Leonard Rizoiu, în 2006, în Canada. În România, compania a început să livreze acest serviciu din 2014.

„ÎN URMA FOLOSIRII ACESTUI INSTRUMENT ÎN COMPANII FOARTE MARI DIN ROMÂNIA, AM CONSTATAT CĂ 93% DINTRE ORGANIZAȚIILE CE AU APELAT LA STAYIN AU OBSERVAT O CREȘTERE A RETENȚIEI. ÎN ACELAȘI TIMP, 98% DINTRE SALARIAȚII CU CARE AM AVUT INTERVIURI AU DECLARAT CĂ SE SIMT CONFORTABIL DATORITĂ CONFIDENȚIALITĂȚII”, DECLARĂ LEONARD RIZOIU, MANAGING PARTNER LEOHR.

Articol publicat în Revista We Are HR nr.1 / OCT-DEC 2017

stayIN - Stay InterviewleoHR, companie de selecție și recrutare, pune la dispozitie un instrument care nu ar trebui să lipsească din arsenalul specialiștilor HR din companii: StayIN (Stay Interview).

StayIN reprezintă discuția confidențială, structurată și periodică dintre un consultant leoHR şi un salariat, prin care sunt identificate condițiile ce l-ar determina pe respectivul salariat să plece din companie. Serviciul este cel mai eficient instrument de retenție la care organizațiile au acum acces, odată cu lansarea acestui serviciu de către leoHR.

leoHR, companie de resurse umane, a lansat un instrument care nu ar trebui să lipsească din arsenalul specialiștilor HR din companii: StayIN (Stay Interview). StayIN reprezintă discuția confidențială, structurată și periodică dintre un consultant leoHR şi un salariat, prin care sunt identificate condițiile ce l-ar determina pe salariat să plece din companie. Serviciul e cel mai eficient instrument de retenție la care organizațiile au acum acces, odată cu lansarea acestuia de către leoHR.

Cele mai importante avantaje ale stayIN sunt:

  • Oferă o imagine a potențialei situații de risc în care salariații ar părăsi compania
  • Creșterea imediată a retenției prin identificarea factorilor de risc
  • Descoperirea climatului real de muncă și măsurarea indicatorilor cu mare grad de impact
  • Punctul de vedere precis al salariaților, care se simt confortabil să discute cu un consultant extern și nu cu HR-ul intern
  • Eficiența costului prin externalizarea acestui proces

StayIN este cea mai bună modalitate prin care o companie poate să ia pulsul angajaților săi, să le înțeleagă nevoile, dorințele, nemulțumirile, dar și modalitățile prin care pot să ia cele mai bune măsuri pentru îmbunătățirea climatului general de muncă. În urma folosirii acestui instrument în mai multe companii foarte mari din România, am constat că 93% dintre organizațiile ce au apelat la StayIN au constat o creștere a retenției. În același timp, 98% dintre salariații cu care am avut interviuri au declarat că se simt confortabili datorită confidențialității”, a spus Leonard Rizoiu, Managing Partner, leoHR.

25 de companii din industria auto, retail, FMCG, producție, farma, banking & Financial Services, IT&C și BPO & Shares Service Center au folosit deja acest serviciu. Peste 3.300 de angajați au fost implicaţi în stayIN in anul 2016 şi toţi clienţii au confirmat impactul pozitiv al serviciului în cadrul organizaţiilor lor.

stayIN (Stay Interview) a fost folosit pentru prima dată de Leonard Rizoiu, în 2006, în Canada. În România, compania a început să livreze aceste serviciu în 2014, inițial ca proiect pilot.

Leonard Rizoiu

Despre leoHR :

leoHR a fost fondată în 2014, de Leonard Rizoiu, unul dintre cei mai cunoscuți consultanti in domeniul resurselor umane, dupa o experienta de 16 ani in companii multinationale, atat in Romania cat si peste ocean.

leoHR furnizează servicii de selecție și recrutare specializată, servicii de consultanță în managementul resurselor umane, precum și servicii de formare profesională / training.

Serviciile noastre de consultanță vin cu o gamă largă de instrumente: stay interview, exit interview, outplacement, consiliere în carieră, noutăți legislative, soluții cu valoare adăugată, diagnoză organizațională, evaluare şi soluţii strategice în implementarea politicilor de resurse umane.

Articol publicat în Info CARIERE / SEP 2017

Stay Interview

Retentia angajatilor este cea mai mare provocare cu care se confrunta companiile din Romania in acest moment. Este greu sa investesti resurse in recrutarea unui nou angajat, in pregatirea lui, pentru ca apoi sa plece. Din acest motiv, departamentele de resurse umane trebuie sa stie in permanenta care este starea de spirit a angajatilor si sa lucreze indeaproape pentru imbunatatirea mediului general de lucru din companie.

leoHR, compania de resurse umane, a lansat un instrument care nu ar trebui sa lipseasca din arsenalul specialistilor HR din companii: StayIN (Stay Interview). StayIN reprezinta discutia confidentiala, structurat

a si periodica dintre un consultant leoHR si un salariat, prin care sunt identificate conditiile ce l-ar determina pe salariat sa plece din companie. Serviciul este cel mai eficient instrument de retentie la care organizatiile au acum acces, odata cu lansarea acestui serviciu de catre leoHR.

Cele mai importante avantaje ale stayIN sunt :

  • Oferă o imagine a potențialului risc în care salariații ar părăsi compania;
  • Creșterea imediată a retenției prin identificarea factorilor;
  • Descoperirea climatului real de muncă și măsurarea indicatorilor cu mare grad de impact;
  • Punctul de vedere precis al salariaților care se simt confortabili în a discuta cu un consultant extern şi nu cu HR-ul intern;
  • Eficienţa costului prin externalizarea acestui proces

In urma folosirii acestui instrument in mai multe companii foarte mari din Romania, am constat ca 93% dintre organizatiile ce au apelat la StayIN au constat o crestere a retentiei. In acelasi timp, 98% dintre salariatii cu care am avut interviuri au declarat ca se simt confortabili datorita confidentialitatii”, a spus Leonard Rizoiu, Managing Partner, leoHR.

Peste 25 de companii din industria auto, retail, FMCG, productie, farma, banking & Financial Services, IT&C si BPO & Shares Service Center au primit, pana in prezent, suport si rapoarte de stay interview realizate de leoHR. Consultantii au prezentat solutii dedicate managerilor si team leader-ilor implicati in procese. Mai mult de 3.280 de angajati au fost implicati in stayIN, iar clientii au confirmat impactul pozitiv pe care aceste solutii le-au avut in cadrul organizatiilor lor.

stayIN (Stay Interview) a fost folosit pentru prima data de Leonard Rizoiu, in 2006, in Canada. In Romania, compania a inceput sa livreze acest serviciu in Romania din 2014.

Articol publicat pe HR CLUB si HR PARTNER
hr-club.ro si hr-partner.ro

JSN Decor template designed by JoomlaShine.com