Stay Interview

Retentia angajatilor este cea mai mare provocare cu care se confrunta companiile din Romania in acest moment. Este greu sa investesti resurse in recrutarea unui nou angajat, in pregatirea lui, pentru ca apoi sa plece. Din acest motiv, departamentele de resurse umane trebuie sa stie in permanenta care este starea de spirit a angajatilor si sa lucreze indeaproape pentru imbunatatirea mediului general de lucru din companie.

leoHR, compania de resurse umane, a lansat un instrument care nu ar trebui sa lipseasca din arsenalul specialistilor HR din companii: StayIN (Stay Interview). StayIN reprezinta discutia confidentiala, structurat

a si periodica dintre un consultant leoHR si un salariat, prin care sunt identificate conditiile ce l-ar determina pe salariat sa plece din companie. Serviciul este cel mai eficient instrument de retentie la care organizatiile au acum acces, odata cu lansarea acestui serviciu de catre leoHR.

Cele mai importante avantaje ale stayIN sunt :

  • Oferă o imagine a potențialului risc în care salariații ar părăsi compania;
  • Creșterea imediată a retenției prin identificarea factorilor;
  • Descoperirea climatului real de muncă și măsurarea indicatorilor cu mare grad de impact;
  • Punctul de vedere precis al salariaților care se simt confortabili în a discuta cu un consultant extern şi nu cu HR-ul intern;
  • Eficienţa costului prin externalizarea acestui proces

In urma folosirii acestui instrument in mai multe companii foarte mari din Romania, am constat ca 93% dintre organizatiile ce au apelat la StayIN au constat o crestere a retentiei. In acelasi timp, 98% dintre salariatii cu care am avut interviuri au declarat ca se simt confortabili datorita confidentialitatii”, a spus Leonard Rizoiu, Managing Partner, leoHR.

Peste 25 de companii din industria auto, retail, FMCG, productie, farma, banking & Financial Services, IT&C si BPO & Shares Service Center au primit, pana in prezent, suport si rapoarte de stay interview realizate de leoHR. Consultantii au prezentat solutii dedicate managerilor si team leader-ilor implicati in procese. Mai mult de 3.280 de angajati au fost implicati in stayIN, iar clientii au confirmat impactul pozitiv pe care aceste solutii le-au avut in cadrul organizatiilor lor.

stayIN (Stay Interview) a fost folosit pentru prima data de Leonard Rizoiu, in 2006, in Canada. In Romania, compania a inceput sa livreze acest serviciu in Romania din 2014.

Articol publicat pe HR CLUB si HR PARTNER
hr-club.ro si hr-partner.ro

JSN Decor template designed by JoomlaShine.com