leoHR, companie de selecție și recrutare, pune la dispoziția companiilor din România un instrument care nu ar trebui să lipsească din arsenalul specialiștilor HR: StayIN (Stay Interview). Mai exact, StayIN reprezintă discuția confidențială, structurată și periodică dintre un consultant leoHR şi un salariat, prin care sunt identificate condițiile ce l-ar determina pe respectivul salariat să plece din companie. Serviciul este cel mai eficient instrument de retenție la care organizațiile au acum acces, odată cu lansarea acestui serviciu de către leoHR.

Cele mai importante avantaje ale stayIN sunt :

  • Oferă o imagine a potențialului risc în care salariații ar părăsi compania;
  • Creșterea imediată a retenției prin identificarea factorilor;
  • Descoperirea climatului real de muncă și măsurarea indicatorilor cu mare grad de impact;
  • Punctul de vedere precis al salariaților care se simt confortabili în a discuta cu un consultant extern şi nu cu HR-ul intern;
  • Eficienţa costului prin externalizarea acestui proces.

StayIN este cea mai bună modalitate prin care o companie poate să ia pulsul angajaților săi, să le înțeleagă nevoile, dorințele, nemulțumirile, dar și modalitățile prin care pot să ia cele mai bune măsuri pentru îmbunătățirea climatului general de muncă. În urma folosirii acestui instrument în mai multe companii foarte mari din România, am constat că 93% dintre organizațiile ce au apelat la StayIN au constat o creștere a retenției. În același timp, 98% dintre salariații cu care am avut interviuri au declarat că se simt confortabili datorită confidențialității”, a spus Leonard Rizoiu, Managing Partner, leoHR.

25 de companii din industria auto, retail, FMCG, producție, farma, banking & Financial Services, IT&C și BPO & Shares Service Center au folosit deja acest serviciu. Peste 3.300 de angajați au fost implicaţi în stayIN în anul 2016 şi toţi clienţii au confirmat impactul pozitiv al serviciului în cadrul organizaţiilor lor.

StayIN (Stay Interview) a fost folosit pentru prima dată de Leonard Rizoiu, în anul 2006, în Canada. În ţara noastră, compania a început să livreze aceste serviciu în 2014, inițial ca proiect pilot.

Articol publicat în Jurnalul de AFACERI / Septembrie 2017

București - 26 septembrie 2017

București, 26 septembrie 2017: leoHR, companie de selecție și recrutare, pune la dispozitie un instrument care nu ar trebui să lipsească din arsenalul specialiștilor HR din companii: StayIN (Stay Interview).

StayIN reprezintă discuția confidențială, structurată și periodică dintre un consultant leoHR şi un salariat, prin care sunt identificate condițiile ce l-ar determina pe respectivul salariat să plece din companie. Serviciul este cel mai eficient instrument de retenție la care organizațiile au acum acces, odată cu lansarea acestui serviciu de către leoHR.

Cele mai importante avantaje ale stayIN sunt :

  • Oferă o imagine a potențialului risc în care salariații ar părăsi compania;
  • Creșterea imediată a retenției prin identificarea factorilor;
  • Descoperirea climatului real de muncă și măsurarea indicatorilor cu mare grad de impact;
  • Punctul de vedere precis al salariaților care se simt confortabili în a discuta cu un consultant extern şi nu cu HR-ul intern;
  • Eficienţa costului prin externalizarea acestui proces

StayIN este cea mai bună modalitate prin care o companie poate să ia pulsul angajaților săi, să le înțeleagă nevoile, dorințele, nemulțumirile, dar și modalitățile prin care pot să ia cele mai bune măsuri pentru îmbunătățirea climatului general de muncă. În urma folosirii acestui instrument în mai multe companii foarte mari din România, am constat că 93% dintre organizațiile ce au apelat la StayIN au constat o creștere a retenției. În același timp, 98% dintre salariații cu care am avut interviuri au declarat că se simt confortabili datorită confidențialității”, a spus Leonard Rizoiu, Managing Partner, leoHR.

25 de companii din industria auto, retail, FMCG, producție, farma, banking & Financial Services, IT&C și BPO & Shares Service Center au folosit deja acest serviciu. Peste 3.300 de angajați au fost implicaţi în stayIN in anul 2016 şi toţi clienţii au confirmat impactul pozitiv al serviciului în cadrul organizaţiilor lor.

stayIN (Stay Interview) a fost folosit pentru prima dată de Leonard Rizoiu, în 2006, în Canada. În România, compania a început să livreze aceste serviciu în 2014, inițial ca proiect pilot.

Despre leoHR :

leoHR a fost fondată în 2014, de Leonard Rizoiu, unul dintre cei mai cunoscuți consultanti in domeniul resurselor umane, dupa o experienta de 16 ani in companii multinationale, atat in Romania cat si peste ocean.

leoHR furnizează servicii de selecție și recrutare specializată, servicii de consultanță în managementul resurselor umane, precum și servicii de formare profesională / training. Serviciile noastre de consultanță vin cu o gamă largă de instrumente: stay interview, exit interview, outplacement, consiliere în carieră, noutăți legislative, soluții cu valoare adăugată, diagnoză organizațională, evaluare şi soluţii strategice în implementarea politicilor de resurse umane.

Pentru mai multe informații:
Leonard Rizoiu / Managing Partner, leoHR / e-mail: / tel: 0374.993.993

Articol publicat pe MEDIAFAX
comunicate.mediafax.biz

stayIN - Stay InterviewCompania leoHR, unul dintre cei mai importanți furnizori de servicii de selecție și recrutare specializată din România, lansează două noi soluții pentru companii, dedicate retenției angajaților: Exit Interview și Stay Interview.

Exit Interview (exIN) este discuția avută între salariatul care pleacă dintr-o companie și consultantul leoHR, prin care sunt obținute informațiile despre factorii care l-au determinat pe respectivul angajat să părăsească compania. exIN prezintă o serie de avantaje pentru companie. În primul rând, este ușor de efectuat, necesită puțin timp și investiții minime. Exit Interview permite angajaților care pleacă oportunitatea de a împărtăși gândurile lor, fără a se teme de represalii.

Exit Interviw oferă o imagine reală a mediului de lucru din cadrul companiei și este cel mai bun mod prin care pot fi reținuți oamenii valoroși în cadrul organizației. Cu ajutorul acestei soluții, crește gradul de implicare al angajaților din companie, datorită motivării corespunzătoare, dar și crearea unui mediu de lucru optim.

„Lucrăm cu foarte multe companii din România și le ajutăm să recruteze cei mai buni candidați pentru posturile disponibile pe care le au la un moment dat. Din discuțiile cu aceștia, am aflat și motivele pentru care respectivii angajați pleacă de la locul de muncă anterior. În urma acestor discuții, a apărut ideea creării unor soluții prin care putem evalua starea angajaților înainte să părăsească organizația în care lucrează. Astfel, a apărut Exit Interview care reprezintă cea mai bună modalitate prin care orice organizație poate să își îmbunătățească condițiile de muncă, dar și să păstreze cei mai valoroși angajați în interiorul ei", spune Leonard Rizoiu, Managing Partner al companiei leoHR.

Cel de-al doilea serviciu lansat astăzi, Stay Interview (stayIN), reprezintă discuția structurată și periodică dintre un consultant leoHR şi un salariat prin care se identifică condițiile care l-ar determina pe salariat să părăsească compania.

Stay Interview-ul permite angajaților oportunitatea de a împărtăși gândurile lor, fără a se teme de represalii și de a exprima clar riscurile sau deciziile care l-ar determina să părăsească compania. În plus, soluția lansată de leoHR oferă oricărei organizații imaginea de ansamblu asupra factorilor și a riscului în care salariații ar pleca, ajutând managementul companiei să nu pună în pericol factorul uman prin adoptarea anumitor politici sau strategii.

Avantajele Stay Interview-ului pentru orice organizație au în vedere opiniile precise ale salariaților care se simt confortabili în a discuta cu un consultant extern și nu cu HR-ul intern, dar și eficiența costului prin externalizarea acestui proces.

"Dorim ca Stay Interview-ul să fie o situație de tip win-win, atât pentru companie, cât și pentru angajatul din companie. Organizațiile află în acest mod care este percepția angajatului privind mediul de lucru și așteptările sale, putând astfel îmbunătăți aspectele vizate. Angajatul invitat la un stayIN va avea parte de o discuție sinceră, fără să se teamă de represalii și se va simți valoros pentru feedback-ul și opiniile sale", mai spune Leonard Rizoiu.

leoHR oferă companiilor, interesate de aceste servicii, soluții personalizate, după o analiză complexă a proceselor interne de HR și a culturii organizaționale.

Despre leoHR :

leoHR a luat naștere din dorința de a furniza soluții adaptabile de resurse umane pentru mediul de afaceri.

Este un concept nou, proaspăt și de actualitate care pune la dipoziție, atât companiilor, cât și candidaților, experiența profesională acumulată în peste 15 ani de resurse umane în companii de consultanță multinaționale și în roluri strategice de management, atât în țară, cât și peste hotare.

Pentru detalii suplimentare: Leonard RIZOIU,

Articol publicat în recrutori.com / SEP 2017

JSN Decor template designed by JoomlaShine.com