Despre subiect

Statutul de furnizor căutat de clienți reprezintă nivelul către care tinde fiecare companie. Acesta este nivelul la care încrederea clienților îi face să vă ceară sfatul şi să caute sprijinul dumneavoastră în alegerea produselor şi serviciilor pe care le promovați.

Se spune că o companie este orientată către client atunci când dorințele clienților reprezintă motorul tuturor deciziilor strategice de marketing pe care compania respectivă le ia.

Puncte cheie

  • ascultarea activă
  • discutarea nevoilor
  • identificarea soluțiilor
  • personalizăm la maxim
  • depășim așteptările

Metode

  • teorie interactivă
  • jocuri de rol
  • învățare experienţială
  • studii de caz
  • teme practice “pentru acasă”
  • follow up
  • coaching

Organizare

  • durată curs : 1 – 2 zile
  • număr cursanți: 12 – 14 cursanți
  • structură : ptr. 2 zile à teorie interactivă + 2 studii de caz + 2 role play-uri + concluzii
  •                 ptr. 1 zi à teorie interactivă + 1 studiu de caz + 1 role play + concluzii
  • suport curs, flipchart, sală conferință (U shape)
  • coffee break & finger snacks
  • preţ : oferit la cerere

Trainer
Leonard RIZOIU

JSN Decor template designed by JoomlaShine.com