Despre subiect

Îmbunătăţirea performanţei:  dezvoltarea abilităţilor participanţilor necesare pentru ca performanțele în vânzări să contribuie la dezvoltarea companiei

Asimilarea conceptelor de bază ale vânzării:  formarea unui vocabular comun, de specialitate cu înţelesuri comune pentru concepte specifice vânzării: prospectare, obiecţii, vânzare consultativă, avantaje competitive, obiecţii etc.

Îmbunătăţirea relaţiilor cu clienţii:  crearea continuităţii în relaţiile cu clienţii, dezvoltarea unor parteneriate durabile şi productive şi creşterea nivelului de satisfacţie a clienţilor prin vânzare consultativă.

Îmbunătăţirea abilităţilor de vânzare: asimilarea cunoştinţelor de bază în identificarea nevoilor clienţilor, prezentarea produselor şi serviciilor, tratarea obiecţiilor din partea clienţilor, încheierea vânzării şi acţiuni post-vânzare.

Puncte cheie

  • aspecte generale asupra actului de vânzare şi ale vânzătorilor
  • identificarea potenţialilor clienţi
  • pregătirea întrevederii
  • întâlnirea cu clientul
  • studierea şi identificarea nevoilor clienţilor
  • prezentarea trăsăturilor, avantajelor şi beneficiilor produselor
  • descoperirea şi tratarea obiecţiilor
  • finalizarea demersului de vânzare
  • acţiuni post-vânzare

Metode

  • teorie interactivă
  • jocuri de rol
  • învățare experienţială
  • studii de caz
  • follow up

Organizare

  • durată curs : 1 – 2 zile
  • număr cursanți: 12 – 14 cursanți
  • structură : ptr. 2 zile à teorie interactivă + 2 studii de caz + 2 role play-uri + concluzii
  •                 ptr. 1 zi à teorie interactivă + 1 studiu de caz + 1 role play + concluzii
  • suport curs, flipchart, sală conferință (U shape)
  • coffee break & finger snacks
  • preţ : oferit la cerere

Trainer
Leonard RIZOIU

JSN Decor template designed by JoomlaShine.com